fotbollsfrugan.blogg.se

Fotbollsfru som följer ungdomsfotbollen på nära håll. Cuper, matcher, träningar året runt.

Träning

Kategori: Allmänt

Idag va vi återigen nere på slättadamm för att titta på träningen.
Killarna var ganska taggade, några tillbaka efter sjukdomar och skador så det var kul att se att dom var så många.
Träningen börjar 14.00 men killarna är där redan 13.10??? Det är liksom en killgrej tror jag. 50 min innan träning för att snacka ihop sig och berätta vad man gjort eller vart man köpt dom nya fotbollsskorna!
Det är väl en gemenskap och det tycker jag är bra. Dom verkar trivas på slätta!
Vi andra, jag och några föräldrar satt vid sidan om på en filt och myste! Det var ganska gott väder!
Jag älskar slättadamm, vårt andra hem. Jag kan gärna vara där 7 dagar i veckan, bara jag får träffa några av våra grabbar så är jag nöjd;)
Ganska komiskt ändå.... Jag har inga spelande barn men är ändå den som är nere på nästan varje träning, men också match och cuper!
Jag undrar hur jag blir när Emilio börjar spela. Stackars tränaren! Kommer tajta hål i huvudet på han!
Det var iallafall en mycket trevligt dag som avslutades med babysim och häcken leder med 3-0 mot Halmstad!
Underbart!



Kommentera inlägget här: